„Az igazán jó pályázati anyag történetet mesél el. Magával ragad, és arra késztet, hogy még többet akarjunk belőle.”
„Jobban kell fókuszálni a médiastratégiára. A pályázók megemlítettek TV-s és nyomtatott reklámokat, azonban nem mindig fűzték hozzá, hol futottak ezek a reklámok, és mi volt a célközönség visszajelzése.”
„Az eredményeket úgy kell visszacsatolni a célkitűzésekhez, hogy adatdömping helyett inkább legyen történetmesélő keretbe foglalva.”
„Fűzze össze a történetet annak bemutatásával, hogyan sikerült a munkájával elérni az eredményeket – támassza alá a munka értékét bizonyítékokkal, magyarázza el mi miért és hogyan történt.”
„Vigyázni kell arra, hogy a teljesítménymutatók (KPI) ne tűnjenek úgy, mintha utólagosan lettek volna kialakítva. Segítsen a zsűrinek megérteni, miért voltak ezek fontosak, és miért az adott referenciaszint volt a mérvadó.”
„Kapcsolja össze a kommunikációs stratégiát a célkitűzésekkel és az insightokkal. Enélkül csak médiatervről beszélhetünk, nem pedig kommunikációs stratégiáról.”
„Szavak helyett használjanak több ábrát és grafikont. Könnyebb vizuálisan feldolgozni az eredményeket, mint hosszas elbeszélő formában.”
„Túl sok a mi, nem elég a miért. Miért akarja az ismertséget x %-kal növelni? Mit jelentene ez a cégének/ügyfelének a valóságban? Az eredménynél ne hiányozzanak a háttér-információk.”
„A pályamunkát olvassa át valaki, aki nem a csapat tagja. Túl gyakran fordul elő az, hogy a pályázók feltételezik a zsűritagnál az adott kategóriához tartozó speciális ismeretanyag meglétét, ezért kihagyják a tágabb kontextus bemutatását.”
„Ne fogalmazzon bonyolultan és terjengősen, az egyszerű és rövid anyag jobb.”
Hírek, aktuális információk a 2024-es versenyről első kézből, elsők között.