Effie Awards

A zsűri jó tanácsai

„Az igazán jó pályázati anyag történetet mesél el. Magával ragad, és arra késztet, hogy még többet akarjunk belőle.”

„Jobban kell fókuszálni a médiastratégiára. A pályázók megemlítettek TV-s és nyomtatott reklámokat, azonban nem mindig fűzték hozzá, hol futottak ezek a reklámok, és mi volt a célközönség visszajelzése.”

„Az eredményeket úgy kell visszacsatolni a célkitűzésekhez, hogy adatdömping helyett inkább legyen történetmesélő keretbe foglalva.”

„Fűzze össze a történetet annak bemutatásával, hogyan sikerült a munkájával elérni az eredményeket – támassza alá a munka értékét bizonyítékokkal, magyarázza el mi miért és hogyan történt.”

„Vigyázni kell arra, hogy a teljesítménymutatók (KPI) ne tűnjenek úgy, mintha utólagosan lettek volna kialakítva. Segítsen a zsűrinek megérteni, miért voltak ezek fontosak, és miért az adott referenciaszint volt a mérvadó.”

„Kapcsolja össze a kommunikációs stratégiát a célkitűzésekkel és az insightokkal. Enélkül csak médiatervről beszélhetünk, nem pedig kommunikációs stratégiáról.”

„Szavak helyett használjanak több ábrát és grafikont. Könnyebb vizuálisan feldolgozni az eredményeket, mint hosszas elbeszélő formában.”

„Túl sok a mi, nem elég a miért. Miért akarja az ismertséget x %-kal növelni? Mit jelentene ez a cégének/ügyfelének a valóságban? Az eredménynél ne hiányozzanak a háttér-információk.”

„A pályamunkát olvassa át valaki, aki nem a csapat tagja. Túl gyakran fordul elő az, hogy a pályázók feltételezik a zsűritagnál az adott kategóriához tartozó speciális ismeretanyag meglétét, ezért kihagyják a tágabb kontextus bemutatását.”

„Ne fogalmazzon bonyolultan és terjengősen, az egyszerű és rövid anyag jobb.”

Eseménynaptár

Főtámogatók:
httpool

Feliratkozás

Hírek, aktuális információk a 2023-as versenyről első kézből, elsők között.

onbrands
onbrands
Digital hungary
AWARDING IDEAS THAT WORK ®
© Effie Worldwide, Inc. All Rights Reserved. Effie is a registered trademark / service mark of Effie Worldwide, Inc.
MAKSZ         IAA
X
Szöveg
X
Szöveg