A csatolt kreatív és kommunikációs elemeknek közvetlenül kapcsolódniuk kell a nevezési kérdéseknél meghatározott stratégiai célkitűzéshez és eredményekhez, max. 6 db kreatív csatolható abban a formában, ahogy a fogyasztó is látta.
Pontlevonás jár például azért, ha a nyomtatott hirdetések jelentőségét említik az írásos pályaműben, de nem csatolják. Hasonlóképpen pontlevonásra adhatnak okot azok a kreatív elemek, amelyeket csatolnak, de az írásos pályázati anyagban nem szerepelnek.
Vegye figyelembe, hogy a zsűritagok laptopon nézik majd meg az Ön által feltöltött állományokat.
Ügynökség neve/logója nem jelenhet meg rajtuk sehol!
Technikai útmutató
Kreatív összefoglaló feltöltése
Összesen maximum 6, reklámeszközönként max. 2 kreatív anyag csatolható.
jpg rgb, 1500x1500 pixel befoglaló méret a preferált (zsűrizés során monitorokon/lcd tv-n jelenik meg a kép, nyomtatva nem lesz)
BANNER (online)
html5 banner esetén -zip file, amely a bannerhez szükséges minden filet tartalmaz, gyökérben legyen a html file, vagy .swf kiterjesztésű file, 15 MB méretkorlát
Eseménynaptár
Évkönyv 2020 a döntősök esettanulmányaival:letöltés
Ipsos – Effie Awards Analysis
Kivonat:
(A teljes kutatási eredmény is hozzáférhető, jelezd felénk igényedet!)
Feliratkozás
Hírek, aktuális információk a 2020-as versenyről első kézből, elsők között.